2013. december 12., csütörtök

1 Rész " Az idegen "

- Kislányom, Jázmin, kelj föl !!! - próbált felkelteni anyu reggel. - Kicsim kelj már fel, elkésel az iskolából !!!
- Még egy kicsit had aludja, léciiii - aludtam tovább.
- Nem,, már ez az utolsó nap, utána addig alszol ameddig akarsz, de ma mész még szépen iskolába. Na gyerünk, 15 perc múlva várlak a konyhában reggelivel. Gyorsa. - Mondta anya, és kiment a szobából.
Nagy nehezen felkeltem, megmosakodtam elöltöztem, és mente is.
- Mi a reggeli ? - kérdeztem még almos fejel.
- Szendvics. - felelt anyu. Miután megettem a reggelit szaladtam a buszra mivel majdnem lekéstem. Pont hogy elérkeztem a buszra. Felszálltam, nem volt sehol sem egy üres hely megálltam oldalt és vártam hogy induljunk. Már indultunk volna, de a busz után szaladt egy fiú, amikor felszállt a buszra olyan érzésem támadt hogy valahonnan ismerem, de nem tudtam honnan. Megállt mellettem, és egyszer csak megszólalt:
- Szia :) - köszönt a rejtélyes idegen.
- Szia, bocsi de mi ismerjük egymást ? - kérdeztem tőle.
- Igen, ismerjük - válaszolt mosolyogva. Mivel nem láttam a teljes  arcát csak a szályát, mert el volt takarva a kapucnival az arca és csaj a szálya látszott ki, nem tudtam kitalálni hogy ki lehet az, de a hangja is nagyon ismerős volt.
- És honnan ? - kérdeztem tőle, de nem érkeztem meghallgatni mert  megérkezett a busz a sulim elé, és kénytelen voltam leszállni, de ő azt mondta amikor szálltam lefelé:
- Holnap ugyan itt ugyan ekkor találkozunk és meglátod hogy kivagyok - és elindult a busz tovább.
bementem a suliba, ott várt rám Hanna az ajtó előtt, elmeséltem neki hogy mi volt a buszon. Persze egész nap ezen kattogott az agyam hogy ki lehet ez a titokzatos ember, és éreztem hogy ismerem, de sehogy sem jutott eszembe hogy ki lehet ő. Suli után Hannával megbeszéltünk hogy elmegyünk este egy nagyot bulizni, ezzel kezdeni a téli szünetet. Haza mentem és beültem egy kád forró vízbe, de ott is csak arra az idegen fiúra gondoltam, nem tudtam kiverni a fejemből. Amikor megfürödtem lefeküdtem az ágyra és elszundiztam, egy érdekes almot álmodtam az idegennel, nagyon fura volt, azt álmodtam hogy találkoztunk megint, és minden reggel.Amikor felkeltem ránéztem az órára és már csak egy órám maradt hogy elkészüljek a bulira választottam gyorsan ruhát, megcsináltam a haja, a sminket és pont elkészültem mire megjött Hanna, és elindultunk a buliba.

Ebben mentem a buliba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése